آ
-
آمایه ذهنی رشد
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]
-
آموزش آنلاین
اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]
-
آموزش خرد
اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]
-
آموزش عالی
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
-
آموزش فعالیت بدنی
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
-
آموزش کارکنان
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
-
آموزش مجازی
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
-
آموزش مجازی
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
-
آموزش هوش معنوی
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
ا
-
اثربخشی هوش معنوی
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
-
اختلال یادگیری
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
اختلال یادگیری
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
اختلال ریاضی
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا
تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا با نقش واسطهای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]
-
ادراکی حرکتی
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
ارزیابی همتایان
اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]
-
ارزش
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
-
اضطراب امتحان
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
اکتشافی
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
-
اینترنت
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
انتقال بین نسلی تروما
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
-
انگیزش به یادگیری ریاضی
تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا با نقش واسطهای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]
-
اهمالکاری تحصیلی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجی-گری بهزیستی روانشناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]
ب
-
بـازداری پاسـخ
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
-
بهزیستی
شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]
-
بهزیستی روانشناختی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجی-گری بهزیستی روانشناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]
-
بهسازی کارکنان و بهره وری
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
پ
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
پاسخ به شکست
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
-
پدیدارشناسی
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
پریشانی روانشناختی
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
پیشرفت تحصیلی
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
ت
-
تابآوری
نقش واسطهای تابآوری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]
-
تابآوری
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
-
تحلیل آیتم
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
تحلیل تم
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
تحلیل خوشهای سلسله مراتبی
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
تحمل ابهام
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
ترومای ثانویه
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
-
ترومای جنگ
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
-
تغییر مفهومی
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
تفکر انتقادی
تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]
-
تنظیم هیجان
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
-
تنظیم هیجان
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
تنهایی اجتماعی
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
ث
-
ثباتقدم
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
ج
-
جنگطلبی
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
-
جهتگیری هدف
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
ح
-
حافظه کاری
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
حافظه کاری
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
حضوری
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
خ
-
خواندن
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش کمالگرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت دانشآموزان: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]
-
خودکارآمدی ریاضی
تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا با نقش واسطهای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]
د
-
دانش آموز
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
-
دانشآموز
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
دانشآموزان
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]
-
دانشآموزان
نقش کمالگرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت دانشآموزان: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]
-
دانشآموزان ابتدایی
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
دانش آموزان دبیرستانی
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
-
دانشجویان
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
-
دانشجویان استعداد درخشان و عادی
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
-
درگیری تحصیلی
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
-
دلبستگی ناایمن
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
دوران کرونا
اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]
ر
-
رضایت از زندگی
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
-
رضایت تحصیلی
اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]
-
رضایت شغلی
نقش واسطهای تابآوری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]
-
روابط هوش معنوی
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
-
روش تدریس
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
-
رویکرد حداقل مربعات جزیی
شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]
-
رویکرد فرد-محور
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
س
-
سالمندان
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]
-
سرسختی روانشناختی
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
-
سرمایه روانشناختی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]
-
سرمایه روانشناختی
اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]
-
سیستم های مغزی رفتاری
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
-
سلامت معنوی
اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]
-
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
ش
-
شادی
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
شادکامی مدرسهای
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
شکوفایی
شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]
ع
-
عزت نفس
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
-
عملکرد ریاضی
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]
-
عملکرد ریاضی
تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا با نقش واسطهای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]
ق
-
قالبهایذهنی زبانی
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
-
قلدری سایبری
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
ک
-
کـارکردهای اجرایـی
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
-
کرونا
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
-
کمالگرایی
نقش کمالگرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت دانشآموزان: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]
-
کودکان پیش دبستان
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
ل
-
لایه به لایه
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
م
-
متن تکذیبی
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
متن تکمیلی
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
متن توضیحی
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
مسئولیتپذیری
نقش کمالگرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت دانشآموزان: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]
-
مشکلات بینفردی
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
-
مشکلات هیجانی
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
معنویت درمانی
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
-
ملال فراغت
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
ن
-
نارساخوان ادراکی
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
نارساخوان زبانشناختی
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
نیاز به خاتمه
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
نیاز به شناخت
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
نیازهای بنیادین روانشناختی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجی-گری بهزیستی روانشناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]
-
نشانگان مدارس شاد
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
نقشه معنایی
تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]
-
نگرش به یادگیری
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
نیمرخهای انگیزش تحصیلی
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
-
نیمهحضوری
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
-
نوجوانان قلدر
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
و
-
واژگان کلیدی: سبک های یادگیری ادراکی
تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]
-
واژگان کلیدی: کنترل قلدری
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
-
ویژگیهای شخصیتی
نقش واسطهای تابآوری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]
ه
-
هیجان معرفتی
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
همتابازخورد
اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]
-
همدلی
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
-
هوش معنوی
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
ی
-
یادگیری
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
-
یادگیری خودتنظیمی
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
-
یادگیری سیار
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]